Verantwoordelijkheid voor uw eigendommen
Indien u uw jas, tas of andere eigendommen achterlaat in de wachtruimte of andere publieke ruimten in de praktijk, dan raad ik u aan om geen waardevolle spullen hierin achter te laten. Ik ben niet verantwoordelijk voor diefstal van uw eigendommen in het pand of op het directe buitenterrein.
Huisregels
- Ingeval van calamiteiten (bijvoorbeeld een brandalarm) dient u de aanwijzingen van hiertoe bevoegde instantie (brandweer, politie, etc.) op te volgen.
- In de gehele praktijk geldt een rookverbod.
- Tijdens uw behandeling kunt u gebruik maken van een praktijkhanddoek, maar u kunt ook uw eigen handdoek meenemen.
U hebt een afspraak maar u bent verhinderd
Denkt u er dan aan om de afspraak 24 uur van te voren te annuleren.
Afspraken die niet of te laat worden geannuleerd, moet ik verrekenen.
Het kan zijn dat de kosten volgens de zorgverzekeraar rechtstreeks met u verrekend moeten worden, u ontvangt dan van ons rechtstreeks een rekening.
Niet alle zorgverzekeraars hanteren hierin echter dezelfde richtlijn, de algemene voorwaarden van uw zorgverzekeraar geven hierover duidelijkheid.
Klachtenprocedure
Is er iets misgegaan of hebt u een klacht over de behandeling dan is het goed dit kenbaar te maken. Het is vervelend voor u dat het anders is gelopen dan u verwacht of gewenst had. Samen met u wil ik een goede oplossing bedenken, voor nu en voor de toekomst. Wij nemen elke klacht serieus en bespreken die met u. Uw klacht wordt vastgelegd in ons klachtendossier. Mocht u uw klacht toch willen voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, dan kan dat. Meer informatie over deze procedure vindt u op de website van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie en de website van de Vereniging van haptotherapeuten.